بلند ایران توافق بالستیک دولت ترامپ دونالد ترامپ

بلند: ایران توافق بالستیک دولت ترامپ دونالد ترامپ موشک بالستیک خبر بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند / جعفرزاده ایمن آبادی

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت جهت کم کردن قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد بعضی دولتی ها در زیاد کردن ق

    بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند / جعفرزاده ایمن آبادی

    جعفرزاده ایمن آبادی: بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند

    عبارات مهم : واردات

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت جهت کم کردن قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد بعضی دولتی ها در زیاد کردن قیمت ها دست دارند.

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با منزل ملت، با اشاره به ورود سکه به کانال 3 میلیون تومان، اظهار داشت: قرار بر این بود که فروش سکه در بورس کالا انجام شود؛ ولی به نظر می رسد عده ای نمی خواهند قیمت سکه کم کردن یابد یعنی تعمدی درکار است .

    بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند / جعفرزاده ایمن آبادی

    افزایش قیمت ها منطق علمی و فنی ندارد

    نایب مدیر فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز سکه در بورس کالا عرضه نشده و به نظر می رسد اراده ای جهت این کار وجود ندارد، گفت: همه اقتصاددان ها در زمینه قیمت ارز و سکه منطق عملی و فنی پیدا نمی کنند و همه دراین زمینه گیج هستند.

    نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی در باره حبابی بودن قیمت ها، توضیح داد: حبابی بودن قیمت ها به این معنا است که اعداد و ارقام پفکی است و منطق و دلیلی جهت گران شدن دلار و سکه وجود ندارد، این در حالی است که جهت خروج از این بحران فرمول هایی وجود دارد؛ ولی اقدام نمی شود.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت جهت کم کردن قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد بعضی دولتی ها در زیاد کردن ق

    ارائه سکه در بورس کم کردن 30 درصدی قیمت را رقم می زد

    وی با اشاره به اینکه ارائه سکه در بورس حداقل کم کردن 30 درصدی قیمت را رقم می زند، گفت: جرات می خواهد کسی چنین موضوعی را مطرح کند؛ ولی اقتصاددان ها نیز بر این ادعا صحه گذاشتند و حتی می گویند درصد کم کردن قیمت ها زیاد کردن می یابد.

    این نماینده مجلس با تاکید براینکه ایمان دارد با ارائه سکه در بورس قیمت کم کردن می یابد، اظهار داشت: واقعا نمی دانم در بانک مرکزی چه خبر هست، اگر بانک مرکزی را تعطیل کرده اند یا دوست ندارند اقدامی انجام دهند به مردم بگویند کشور را رها کرده اند و امور را کنار گذاشته اند.

    بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند / جعفرزاده ایمن آبادی

    جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت وگو با خبرگزاری منزل ملت، با تاکید براینکه راه حلی جهت خروج از شرایط اقتصادی وجود دارد، گفت: در شرایطی قیمت سکه به کانال سه میلیون تومان وارد شده است است که مجلس خواهان عوض کردن تیم اقتصادی دولت هست، معنی ندارد مدیر جمهور دستور براق سازی بدهد وزیری از آن امتناع کند.

    واردات لوبیا چیتی مسخره است

    عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس با انتقاد از اوضاع واردات با ارز دولتی، بیان داشت: این مسخره است که دلار جهت واردات گوشی و چای جهت واردات لوبیا چیتی هزینه شده است هست، ما تمام آبرویمان را جهت دولت گذاشته ایم؛ ولی معلوم نیست تیم اقتصادی چه کار می کند، اوضاع کمرگ و بانک مرکزی قابل پذیرش نیست.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت جهت کم کردن قیمت سکه بیان داشت: به نظر می رسد بعضی دولتی ها در زیاد کردن ق

    این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس نگرانی اوضاع اقتصادی کشور هست، گفت: مردم انصافا حق دارند که حرف بزنند و اعتراض داشته باشند، با شرایط اقتصادی حاکم بر کشور حقوق ها نصف شده است هست، بهم ریختگی، از هم پاشیدگی، گسستگی، بی برنامه گی و بی انضباطی نشان از عدم میل به جهت حل مسئله در فضای اقتصادی است.

    خودمان مقصر شرایط اقتصادی هستیم نه خارجی ها

    بعضی دولتی ها درافزایش قیمت ها دست دارند / جعفرزاده ایمن آبادی

    وی با اشاره به اینکه گفته می شود دست خارجی ها در فضای اقتصادی هست، تاکید کرد: دشمن از شرایط اسفبار اقتصادی کشور عزیزمان ایران خوشحال هست؛ ولی خودمان مقصر این اوضاع هستیم و علت همه چی خارجی ها نیستند مقصران در کشور هستند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: واقعا امید داشتیم سکه را در بورس کالا عرضه کنند؛ ولی متاسفانه دولت به وعده های خود عمل نکرد، در همه حوزه های اقتصادی گله مند هستیم و دوست نداشتیم دولت را نقد کنیم، می خواستیم دست دولت را بگیریم با این حال احساس می کنیم خود آنها نمی خواهند اوضاع اصلاح پیدا کند و عده ای میل به به همین اوضاع دارند.

    به بخشی از دولت مشکوک هستیم/ مجلس جهت اصلاح شرایط تنها است

    این نماینده مجلس با اشاره به اوضاع واردات کالاها بیان داشت: به بخشی از دولت مشکوک هستم، به نظر می رسد بخشی از دولتی در زیاد کردن قیمت ها دست دارند و مجلس جهت اصلاح امور تنها مانده است آیا که دولت راغب به حل مسئله نیست و فقط حرف می زند در حالی که گفتار درمانی راه حل نیست و وقت صحبت نیست بلکه ” کار به عمل آید”.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به شدت دلواپس و ناراحت شرایط اقتصادی کشور هست، اظهار داشت: قیمت سکه باید پایین بیاید نه نسبت به روز گذشته بکله باید به قیمت اولیه برگردد، اینکه درصدی کم کردن یابد رضایت بخش نیست.

    واژه های کلیدی: واردات | اقتصادی | شرایط اقتصادی حاکم | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار