بلند ایران توافق بالستیک دولت ترامپ دونالد ترامپ

بلند: ایران توافق بالستیک دولت ترامپ دونالد ترامپ موشک بالستیک خبر بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است ، ربیع‌خواه

    هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بعد از شکست برابر الهلال عربستان در بحران نبود.

    پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است ، ربیع‌خواه

    ربیع خواه: پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است

    عبارات مهم : فوتبال

    هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش بعد از شکست برابر الهلال عربستان در بحران نبود.

    محسن ربیع خواه در گفت وگو با ایسنا، راجع به شرایط این روزهای پرسپولیس و همین طور پیروزی تیمش در داربی هشتاد و پنجم به صحبت پرداخت. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که تیمش فقط بر اثر یک اتفاق برابر الهلال عربستان مجبور شکست شده است است و بحرانی در کار نبوده هست. البته این بازیکن می گوید که قرمزپوشان تهرانی این پتانسیل را دارند که دوباره این راه را در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا بپیمایند و حتی به فینال برسند.

    پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است ، ربیع‌خواه

    در ادامه گفت وگوی محسن ربیع خواه را با ایسنا می خوانید:

    * داربی هشتاد و پنجم با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر رقیب سنتی به آخر رسید. ارزیابی ات از این دیدار چیست؟

    بازی مشکل بود. در همان ابتدای بازی شرایط به گونه ای شد که توانستیم به گل برسیم و در ادامه سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. شرایط به گونه ای بود که حریف هم فشار می آورد تا گل تساوی را بزند ولی ما در کارهای دفاعی خوب عمل کردیم و توانستیم دروازه تیم را بسته نگه داریم. بازیکنان جانانه تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد و در آخر بازی هم جواب زحمات مان را گرفتیم.

    هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بعد از شکست برابر الهلال عربستان در بحران نبود.

    * برانکو ایوانکوویچ در چند بازی اخیر تیمش دست به عوض کردن تاکتیک زده و از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش استفاده می کند، ابتدا نظرت را راجع به این عوض کردن تاکتیکی بگو و در ادامه آیا با کمال کامیابی نیا به هماهنگی مورد نیاز رسیده اید؟

    این که تیم عوض کردن تاکتیک داده است با نظر برانکو ایوانکوویچ بوده است و من نمی توانم در این باره اظهار نظری داشته باشم. مطمئنا هر طوری که سرمربی تیم بخواهد باید بازی کنیم و هر جا که از من بخواهد جهت تیمم بازی خواهم کرد ولی راجع به هماهنگی با کمال کامیابی نیا باید این را بگویم که بله ما به هماهنگی رسیده ایم. اگر بازی های اخیر را به دقت تماشا کرده باشید متوجه می شوید که ما آن قدر عملکرد خوبی داشتیم که کم ترین فشار به دروازه تیم ما وارد شد. امیدوارم که در ادامه بازی های لیگ هم به همین روند خوب مان ادامه بدهیم.

    * بعد از شکست چهار بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان، خیلی ها تصور می کردند که تیم شما وارد بحران شده است است ولی پیروزی بعدی نشان داد که پرسپولیس واقعا در بحران قرار ندارد. تو هم این عنوان را قبول دارید؟

    بحرانی در کار نبوده هست. شکست ما برابر الهلال عربستان یک اتفاق فوتبالی بود که رخ داد و جهت تیم های بزرگ دنیا هم چنین موضوعی رخ می دهد. پاری سن ژرمن فرانسه چهار گل به بارسلونا اسپانیا زد و رئال مادرید هم بارها برابر تیم های متفاوت مجبور شکست شده است هست. در دیدار ما برابر الهلال عربستان هم همین اتفاق جهت ما رخ داد . یعنی ما به خاطر پرسشها فوتبالی بر اثر یک اتفاق آن شکست را مجبور شدیم ولی همه دیدند که بعد از آن بازی چطور در بازی های بعدی پیروزی های شیرین کسب و بازی های تماشایی را به نمایش گذاشتیم.

    پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است ، ربیع‌خواه

    * عملکردت در بازی با الاهلی آنقدر خوب بود که مورد توجه همگان از جمله AFC قرار گرفتی، این در حالی است که در دیدار رفت برابر الهلال آن قدر ضعیف عمل کردی که انتقادات زیادی به سمت تو وارد شد. این انتقادات تو را اذیت نمی کند؟

    اصولا من به انتقادات گوش می دهم و تلاش می کنم که از انتقاداتی که سازنده باشند در کارم و بازی ام استفاده کنم ولی به انتقاداتی که جهت تخریب مطرح می شود اهمیتی نمی دهم و تلاش می کنم که فقط با تمرکز اوج کار خودم را انجام دهم. من وظیفه دارم هر جا که مربی از من خواست بازی کنم و علاوه بر اجرای دستورات تاکتیکی سرمربی عالی ترین عملکرد خودم را ارائه بدهم.

    هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بعد از شکست برابر الهلال عربستان در بحران نبود.

    * روز سه شنبه باید به مصاف سایپا بروید. این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

    سایپا تیم بسیار خوبی است که با علی دایی هم توانسته است شرایط خوبی را در لیگ داشته باشد. آن ها بسیار قدرتمند و تاکتیکی عمل می کنند و قطعا برابر ما با انگیزه مضاعفی ظاهر می شوند ولی به هر حال ما تلاش می کنیم که به روند خوب مان در لیگ در برابر این تیم ادامه دهیم.

    * بعضی معتقدند که تساوی عادلانه ترین نتیجه جهت داربی هشتاد و پنجم پایتخت بود. آیا تو هم با این نظر موفق هستی؟

    پرسپولیس در بحران نبود/ پیروزی در داربی حاصل زحمت همه است ، ربیع‌خواه

    فوتبال هر لحظه این گونه هست. علت نمی شود که اگر یک تیم بهتر بود پیروز میدان باشد، هر لحظه تیمی که گل برتری را بزند سه امتیاز بازی را می گیرد و این جذابیت بازی است ما هم برابر استقلال خوب کار کردیم و آن ها هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی به هر حال ما توانستیم از گل برتری مان حفاظت کرده و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در این بازی واقعا بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و زحمت کشیدند و باید قدردان همه آن ها باشیم.

    * بعد از از بین بردن تیم فوتبال پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، بعضی از پیشکسوتان اعلام کردند که تیم به خاطر افزایش به جمع چهار تیم برتر آسیا موفقیت بزرگی را به دست آورده است و حتی بعد از از بین بردن هم انتقاداتی نسبت به پرسپولیس مطرح نشد. این عنوان به شما روحیه نمی دهد؟

    چرا واقعا از همه تقدیر می کنم. تیم ما واقعا مثل یک قهرمان در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شد. با شرایط و امکاناتی که در اختیار داشتیم افزایش به جمع چهار تیم برتر آسیا افتخار بزرگی جهت پرسپولیس محسوب می شد. اگر اشتباه نکنم ما فقط در دو بازی در پایتخت کشور عزیزمان ایران میزبان بودیم و در سایر بازی ها از حضور هواداران مان محروم شده است بودیم و مثل تیم مهمان بودیم. مطمئن باشید اگر بازی برگشت الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی انجام می شد نتیجه دیگری رقم می خورد. من مطمئن هستم که تیم ما با پتانسیلی که دارد دوباره می تواند این راه را طی کند و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزایش کند.

    واژه های کلیدی: فوتبال | پیروزی | فوتبالی | عربستان | عربستان، | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار